Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta bir araya geldiklerini açıkladı. Ersoy, TÜROB, BETUYAP, TÜROFED, AKTOB ve TTYD temsilcileriyle sektördeki güncel gelişmelerin değerlendirildiğini ve turizmde sürdürülebilir büyüme ile yatırım ortamının güçlendirilmesine yönelik istişareler yapıldığını belirtti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 ne var gundem de Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.