Reklam
Tarih : 2026-06-26 12:57:18

Cumhurbaşkanı Erdoğan, UCLG Başkanlığına seçilen Altay’ı tebrik etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın tebrik telefonu sonrası açıklama yapan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, desteklerinden dolayı teşekkür etti. 

Altay, “Vizyonuyla bizlere her zaman yol gösteren Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Sayın Cumhurbaşkanımızın yerel yönetimler ve dış politikadaki vizyonunu UCLG’de sürdürmeye gayret edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Süreç boyunca destek veren kurum ve kişilere de teşekkür eden Altay, Dışişleri Bakanlığı, misyon temsilcilikleri, AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı, milletvekilleri, belediye başkanları, meclis üyeleri, teşkilatlar ve çalışma arkadaşlarının katkılarına vurgu yaptı.

UCLG Genel Kurulu’na da hitap eden Altay, “Birlikte daha güçlü bir UCLG, birlikte daha güçlü yerel demokrasi ve birlikte daha güçlü topluluklar inşa edeceğiz. UCLG ailemizin tüm üyelerine teşekkür ediyorum. Bana duyduğunuz güven için şükranlarımı sunuyorum. Gelin, bu yeni dönemi birlikte bir dayanışma dönemine dönüştürelim. Gelin, şehirlerimizin sesini dünyanın vicdanı hâline getirelim. Yerelden yükselen umutla daha adil, daha kapsayıcı ve daha yaşanabilir bir geleceği hep birlikte inşa edelim” dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 ne var gundem de Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.