Bostanlı Vapur İskelesi'nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru'nda düzenlenen etkinlikte yaklaşık 400 kişi Körfez turu eşliğinde yoga yaptı. Gün batımı manzarası eşliğinde gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar hem spor yaptı hem de deniz üzerinde farklı bir deneyim yaşadı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, geçen yıl ilki gerçekleştirilen vapurda yoga etkinliğinin bu yıl ikinci kez düzenlendiğini belirterek, etkinliğin sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandığını söyledi.
Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, etkinliğin yüksek katılımla gerçekleştiğini belirterek İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’a desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Yoga eğitmeni Ayşegül Kaçıral ise, “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Yoganın Bestesi Stüdyosu adına etkinlikte görev alan Seren Aslan de organizasyonda yaklaşık 20 kişilik bir ekiple görev yaptıklarını belirterek, “Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum” dedi.
Etkinliğe katılan Didem Kocagöz, ilk kez böyle bir deneyim yaşadığını belirterek, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Çok müthiş bir gündü” ifadelerini kullanırken, Sultan Özger de etkinliğin kendisi için güzel bir deneyim olduğunu söyledi.
Katılımcılardan Büşra Gürtel ise, denizin ortasında yüzlerce kişiyle aynı atmosferi paylaşmanın kendisi için özel olduğunu belirterek, “Burada kendimizi rüzgara bırakıp yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü günleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık” diye konuştu.

© Copyright 2026 ne var gundem de Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.